Vrácení zboží a reklamace
Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete jej dle Občanského zákoníku § 1829 zákona 89/2012 Sb. vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Zboží Vám rádi vyměníme za jiné a pokud nebudete mít o výměnu zájem, vrátíme Vám peníze.
Jak postupovat, pokud se rozhodnete zboží vrátit?
- Kontaktujte nás (buď telefonicky na 776 862 626 nebo e-mailem info@zaminutu.cz) a sdělte nám, že chcete odstoupit od kupní smlouvy
- Zašlete nám zboží spolu s kopií faktury (originál doporučujeme uschovat) a informací, že ODSTUPUJETE OD SMLOUVY. Tuto informaci stačí poznačit na kopii přiložené faktury. V případě, že byla objednávka učiněna na dobírku, přiložte do zásilky číslo bankovního účtu, kam můžeme peníze vrátit.
- Zašlete nebo osobně doručte na adresu Sell more s.r.o., Roztylská 1860/1, Praha 4, 148 00 nebo zašlete na Zásilkovnu (pobočka DEPO Zásilkovna Štěrboholy, K Hrušovu 292/4, ID 13832 https://www.zasilkovna.cz/pobocky/vm-depo-praha-15-sterboholy-k-hrusovu-292-4 )
- Pozor! Zásilky zaslané na fakturační nebo jinou adresu než výše uvedenou nebudou vyřízeny.
- Zboží zašlete v pojištěném balíku do výše hodnoty zboží a co nejlépe zajištěné proti otřesům a možnému poškození při dopravě.
- Vrátit lze pouze nenošené zboží v originálním obalu.
- Ihned jakmile zboží převezmeme a zkontrolujeme, vrátíme Vám finanční prostředky na bankovní účet.
Jak postupovat, pokud se rozhodnete zboží reklamovat?
Našim zákazníkům se snažíme dodávat zboží v nejlepší kvalitě a jakosti. Nicméně i přesto se může stát, že bude zboží potřeba reklamovat.
- Budeme rádi, když nás s Vašim problémem seznámíte - ať už telefonicky na 776 862 626 nebo na e-mailu info@zaminutu.cz
- Zašlete nám zboží spolu s kopií faktury (originál doporučujeme uschovat) a vyplněným reklamačním protokolem, který naleznete zde - Reklamační protokol
- Zašlete nebo osobně doručte na adresu Sell more s.r.o., Roztylská 1860/1, Praha 4, 148 00 nebo zašlete na Zásilkovnu (pobočka K Hrušovu 292/4 https://www.zasilkovna.cz/pobocky/vm-depo-praha-15-sterboholy-k-hrusovu).
- Pozor! Zásilky zaslané na fakturační nebo jinou adresu než výše uvedenou nebudou vyřízeny.
- Ihned, jakmile zboží převezmeme, posoudíme a případně předáme do servisu k opravě.
- Veškeré reklamace se snažíme vyřizovat co nejrychleji. Vybrané lhůty najdete v našich Obchodních podmínkách.